Nieuwe stijl

13 november 2017

Misschien is het je al opgevallen? Het nieuwe projectlogo voor Hart van Zuid. Het prijkt alweer een tijdje op www.hartvanzuidrotterdam.nl en op onze meest recente nieuwsbrieven. Het nieuwe projectlogo maakt onderdeel uit van een grotere gebiedsbrandingscampagne waarmee we de komende weken stap voor stap naar buiten treden. De campagne heet: Op Zuid. Met Op Zuid verwijzen we naar de geografische locatie en naar ‘een beetje verliefd zijn Op Zuid’.

Voor het communicatiegedeelte van deze campagne werken we ‘as we speak’ aan een nieuwe website. Op 23 oktober konden we onze tijdelijke landingspage showen: www.allesisopzuid.nl Ook kregen onze social media een nieuwe look. 
Allesisopzuid.nl - JIJ OOK?
Deze pagina wordt gemaakt en onderhouden door het projectteam Hart van Zuid. Vanaf medio december verrassen wij je met een insiders blik op Zuid. www.allesisopzuid.nl
Overall
De campagne richt zich op het promoten van ons projectgebied en de ruimte daaromheen. Zo gaan we al het werk dat we verrichten in en rondom het Zuidpleingebied en de projecten die zich richten op de mensen die op Zuid wonen en de dingen die er te koop en te doen zijn ‘oormerken oftewel branden’ en erover communiceren. Dit doen we niet alleen maar samen met onze partners in het gebied. Dat zijn onder andere: Rotterdam Ahoy, Zwemcentrum Rotterdam, Theater Zuidplein en winkelcentrum Zuidplein.